Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ozorkowie zaprasza nauczycieli, pedagogów, psychologów i dyrektorów placówek oświatowych na konferencję pt. „Podejście funkcjonalne w diagnostyce dla celów edukacyjnych – teoria, praktyka, oczekiwania”.
Konferencja, która odbędzie się 25 maja w Zgierzu, jest organizowana przy współpracy z Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Zgierzu oraz Wydziałem Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, a patronat nad nią objął Starosta Zgierski Bogdan Jarota.
Zapisy prowadzone są pod nr tel. 42 718 93 54, 730 510 220.
PROGRAM KONFERENCJI
„Podejście funkcjonalne w diagnostyce dla celów edukacyjnych – teoria, praktyka, oczekiwania”
10:00 Otwarcie konferencji
10:15 – 10.45 Ocena funkcjonalna w procesie planowania wsparcia dziecku i rodzinie
- dr Radosław Piotrowicz, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
10:45 – 11:15 Szkolna ocena funkcjonalna w rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb edukacyjnych
– dr hab. Dorota Podgórska-Jachnik, prof. Uniwersytetu Łódzkiego
11:15 – 11:45 Zadania szkoły w zakresie dokonywania diagnozy
- mgr Małgorzata Komorowska, konsultant WODN Zgierz Pracownia Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej
11:45-12:00 Przerwa
12:00 – 12:30 Współpraca instytucji w zakresie poznawania dziecka i rodziny a wyzwania RODO
– mgr Robert Podgórski, wicedyrektor Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego
12:30 – 13:10 Znaczenie diagnozy funkcjonalnej w projektowaniu działań wspierających dziecko/ucznia i rodziny – analiza przypadków
- mgr Beata Grzechynia, neurologopeda Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ozorkowie,
mgr Joanna Hajdys – psycholog Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ozorkowie
13:10 – 13:30 – Dyskusja
13:30 – Zakończenie konferencji